Skip to content

Bizarní cukrovinky: Je libo čokoládu s cibulí nebo jehněčí karamely?

Dilema, zda si vzít k televizi chipsy nebo naopak něco sladkého se svým zákazníkům rozhodne ulehčit irská společnost. Nabídne jim obojí v jediném kousku! Zatímco protinožci jsou nadšení z tyčinek s příchutí starodávného parfému, v Asii se rozhodnou vyrobit pochoutku pro teroristy.

Je obtížné říct, která cukrovinka je nejchutnější, ale existují druhy, které většina lidí může považovat přinejmenším za podivné. Přesto i ty mají překvapivě své vyznavače!

Sladké maso

Co: karamely s příchutí jehněčího masa

Na japonském ostrově Hokkaidó existuje tradiční místní specialita, kterou je jehněčí maso s kořením a zeleninou. Jeden ze zdejších podnikatelů se pokusí využít její obliby a přichází na trh s cukrovinkou, která má příchuť grilovaného jehněčího – ovšem se sladkým podtónem. Každá krabička obsahuje 18 individuálně balených karamel.

Jehněčí karamelky v dárkovém balení

Podivná kombinace

Co: čokoláda se sýrem a cibulí

Chipsy s příchutí sýra a cibule od společnosti Tayto patří k nejoblíbenějším v Irsku. Před několika lety se firma rozhodne pro experiment a nabídne zákazníkům limitovanou edici čokoládových tyčinek, obsahujících kousky jejich nejúspěšnějšího výrobku. Příliš nadšení však nevzbudí.

Z čokolády s cibulí a sýrem nebyli fajnšmekři příliš nadšení.

Koule pro válku

Co: kokosová pochoutka Usámy bin Ládina

Po 11. září 2001 je po celém světě vyrobeno hodně produktů s podobenkou Usámy bin Ládina (1957-2011), od toaletního papíru až po hračky pro děti. V jeho rodném Afghánistánu se však objeví netradiční sladkost: kuličky s kokosovou příchutí ve fialových krabičkách, na jejichž přední straně je teroristova fotografie mezi tanky, válečnými letadly a řízenými střelami. Tato cukrovinka se stane hitem i v dalších asijských zemích.

Kteří zákazníci byli cílovou skupinou pro tuto pochoutku?

Staré dobré časy

Co: mýdlová žvýkačka

Na počátku 20. století začne jedna kanadská společnost vyrábět žvýkačku, která má výrazně fialovou barvu a ještě více zapamatovatelnou příchuť. Mnoho lidí tvrdí, že chutná jako mýdlo, přesto si najde své fanoušky. Nový majitel přesune výrobu v 80. letech do Španělska a na obalu je hrdě uvedeno, že „Stále chutná jako mýdlo!“

Inu, stále chutná jako mýdlo…
Foto: www.hokkaidolikers.com, www.dailyedge.ie, www.lightfm.com.au, www.telegraph.co.uk, www.youtube.com,
Právě v prodeji
Sdílej!
Komentáře
Další články z rubriky Zajímavosti
Zobrazit více …