Výtažek ze sněžné řasy (snow algae) je novou unikátní složkou, kterou kosmetologie teprve objevuje.
V laboratořích společnosti ZEPTER INTERNATIONAL tuto extrémofilní řasu ze švýcarských Alp již v roce 2014 namíchali do receptury pánské kosmetické řady Swisso Logical. A úspěšně!
Právě kosmetická řada Swisso Logical s výtažkem ze sněžné řasy (na titulním snímku), který prý dokáže v pleti dekódovat takzvaný „gen krásy“, získala v roce 2014 ocenění za nejlepší inovativní produkt na evropském trhu s anti-aging kosmetikou Frost &
Sullivan New Product Innovation Leadership Award. V témže roce obdržela i ocenění Best Active Ingredient (nejlepší účinná látka) v rámci udílení cen za evropskou inovaci v kosmetice (European Cosmetics Innovation Prize).
Obnova pleti místo make-upu
„Zvláštností tohoto výtažku je, že dokáže v pokožce blokovat proces glykosylace, tedy navázání molekuly cukru, například glukosy, galaktosy či různých oligosacharidů na jinou molekulu, obvykle bílkovinu.
Současné vědecké studie totiž prokázaly, že proces stárnutí souvisí také s cukrem. A že právě cukr může mít škodlivé účinky na celkovou kvalitu pleti.
Cukr, který se dostává do krevního řečiště, napadá kolagen a elastin, dva důležité kožní proteiny, které jsou odpovědné za pevnost a pružnost pokožky,“ vysvětluje Ing. Hana Pospíšilová, Brand Director Zepter Cosmetics &
Luxury pro Českou republiku a Slovensko. Výrobky Zepter Cosmetics totiž nejsou pouze „pěsticí“. Nejenže zabraňují předčasnému stárnutí, ale současně napravují různá dermatologická poškození a problémy pokožky.
Tím se odlišují od konkurence. Ženy a hlavně mladé dívky se v dnešní době více zaměřují na dekorativní kosmetiku a dermatologické problémy své pleti většinou neřeší.
Zakrývají je spoustou vrstev make-upů, korektorů a pudrů. „Pokud je pleť čistá a zdravá, tak nepotřebuje přehnané množství make-upu pro zakrytí různých problémů a nedostatků. Proto dáváme důraz i na kvalitní a šetrné čisticí přípravky.
Kvalitně odlíčená a čistá pleť je vždy základem pro dobré vstřebávání aktivních složek z pleťových krémů a sér. Je to brána ke zdravé a krásné pleti,“ říká Hana Pospíšilová.
Sérum uzdravuje buňky
Dlouhodobě největší zájem z produkce Zepter Cosmetics & Luxury je o Swisso Logical hydroliftingové sérum. To je doporučeno všem věkovým kategoriím a typům pleti.
Obsahuje čistou kyselinu hyaluronovou, která je v oblasti kosmetiky velice oblíbená.
Účinnost tohoto séra se násobí díky nízkomolekulární technologii, jež dokáže kyselinu hyaluronovou přenést hlouběji do podkoží a tím dlouhodobě pleť hydratuje, vypíná a vyhlazuje.
Zároveň toto sérum stimuluje obnovu buněk a přispívá k prevenci tvorby drobných rýh a vrásek. Druhý nejoblíbenější výrobek z téže řady je Emulze na ruce. Ta je jedničkou jak u žen, tak i u mužů.
Důvodem oblíbenosti je její rychlá vstřebatelnost, nemastná struktura a hlavně opět léčivá schopnost. Snoubí se v ní organický výtažek z echinacey, aloe vera a panthenol.
Tato emulze má univerzální využití a je doporučována na celé tělo i jako účinná náhrada za tělové mléko, nebo za přípravek péče o partie chodidel.
Echinacea totiž účinně napomáhá obranyschopnosti pokožky, proto je velice oblíbená u zákazníků, kteří trpí na různé typy ekzémů, nebo na psoriázu.
Při pravidelném používání této emulze se imunita a již zmíněná obranyschopnost pokožky zvyšuje a tím se postižená místa začínají lépe napravovat. Všechny produktové řady kosmetiky od Zepteru jsou navíc zárukou standardů dokonalé švýcarské kvality, klinicky testovány a zároveň certifikovány dle nejpřísnějších norem.
( ISO 9001:2008). Neobsahují konzervační látky a jsou hypoalergenní.
Nano plastický chirurg zasahuje!
„Zaznamenali jsme i vzrůstající oblibu kosmetické řady pro děti SWISS NATURE BABY, která jako jedna z mála má prestižní ocenění – certifikát ECOCERT.
Jde o nejčistší BIO přípravky v péči o citlivou pokožku miminek a dětí, jaké může příroda a obor kosmetologie nabídnout,“ pokračuje Hana Pospíšilová. Úspěchy u zákazníků zaznamenávají i poslední dvě novinky z unikátní řady La Danza, která je založena na nanotechnologii.
Ta umocňuje účinnost přípravků až do buněčné úrovně a proto je věnována vyšší věkové kategorii žen.
Tato kosmetická řada bývá též přezdívána jako „poloviční plastický chirurg“, protože výsledky po pravidelném používání se blíží zákrokům plastické chirurgie. „La Danza Sérum na oční partie přináší pocit kašmírové hebkosti, vyplňuje rýhy a vrásky, hydratuje do hloubky a dodává okamžitou zářivost.
La Danza Sérum proti stárnutí vyživuje pleť, obnovuje mladistvý vzhled, snižuje úbytek vody, podporuje regeneraci poškozených buněk,“ doplňuje Hana Pospíšilová.
Za krásou do Spálené ulice
Jak tedy vypadá typický zákazník, který kupuje produkty Zepter Cosmetics & Luxury? Jsou především ženy nad 30 let, které si žádají kvalitní a hlavně účinné přípravky, kdy opravdu vidí samy na sobě výsledný efekt.
„I když naše výrobky nejsou tak mediálně známé, tak si nacházejí velice rychle svojí oblibu a zákaznice se k nám pravidelně vracejí.
V naší značkové prodejně ve Spálené ulici v Praze si naše nové klientky mohou nechat změřit důležité hodnoty pokožky speciálním švýcarským přístrojem SKIN PRO. Na základě těchto přesných výsledků vám naše proškolená odbornice doporučí komplexní kosmetickou péči.
Tato podrobná analýza je pro každou ženu velice důležitá. Správně zvolenými přípravky můžeme velice dobře stárnutí zpomalovat a navracet mladistvější vzhled,“ dodává Hana Pospíšilová.
ZEPTER VE SLUŽBÁCH SLAVNÝCH
Produkty společnosti ZEPTER jsou oblíbené u celebrit hereckého světa, používají je například Šárka Ullrichová, Kateřina Wintrová, Linda Rybová či Martin Zounar.
Ze sportovních hvězd je to Kateřina Baďurová, česká rekordmanka ve skoku o tyči, či jachtařka Lenka Vydra Šmídová. A také Romana Jákl Vítová, televizní moderátorka a modelka, či moderátorka Gábina Partyšová.
LEGENDA JMÉNEM ZEPTER
Dnes pětašedesátiletý Philip Zepter, rodilý Srb, vybudoval celosvětové impérium volného obchodu, které do dnešního dne prodalo více než 760 milionů svých výrobků v 60 zemích světa.
I když dnes žije v Monaku, v roce 2010 otevírá se svou ženou, profesorkou literatury, v Bělehradě muzeum moderního umění, první soukromou instituci tohoto druhu v Srbsku. Tím ale jeho filantropie nekončí.
Dlouhodobě financuje projekty Mezinárodního červeného kříže, Unicef a Save the Children. Na Madagaskaru vybuduje vesnici Zepter se 100 domy, nemocnicí, základní a střední školou.
V roce 2011 Philip Zepter získává prestižní americké ocenění Ellis Island Medal of Honor za výjimečný a trvalý přínos lidstvu v oblasti humanity jako teprve pátý „Neameričan“ v historii. Zepter International zaměstnává přes 100 000 obchodních konzultantů a zaměstnanců v 60 zemích 5 kontinentů.
Ti prodávají výrobky 4 programů: Home Art, Medical, Home Care a Cosmetics & Luxury. Zepter International vlastní 8 závodů ve Švýcarsku, Německu a Itálii. Rozloha jejích obchodních prostor na prestižních světových adresách činí 320 000 m². Každých 10 vteřin proběhne někde na světě prezentace produktů této společnosti.
Více informací naleznete na www.beautyclub.cz