Skip to content

Nový způsob ekologické reklamy

Tento článek je reklamním sdělením

Jistě vás již někdy napadlo, kolik stromů muselo padnout na letáčky, které nacházíme pravidelně v našich poštovních schránkách. Kolik neekologické barvy bylo na papíry natištěno a v neposlední řadě, kolik tun odpadu díky tomu vzniklo. Těmto prehistorickým letáčkům je ale konec.

Společnost ticketsmart.cz tento problém vyřešila elegantním způsobem. Reklamu, slevové kupony či jiné inzeráty tisknou na účtenky, díky tomu reklamu vidí statisíce lidí!

Výhoda reklamních účtenek

Ekology jistě potěší, že právě díky reklamám na rubu účtenek z obchodu se nemusejí tisknout letáčky v podobě, jakou známe z poštovních schránek. Účtenku musíte dostat za každé zakoupené zboží, díky tomu je jasné, že se reklama skutečně dostane mezi lidi, navíc mezi vámi vybrané zákazníky! Co více vás potěší, než sleva na výrobek poté, co jste v obchodě málem nechali půlku své výplaty!

Účtenky s reklamou je zcela nové řešení pojetí reklam a nutno podotknout, že se jedná o řešení velmi účinné. Výhody si mohou užívat skutečně všechny zainteresované strany, navíc je potřeba zdůraznit, že řešení reklamy na účtenkách je skvělé řešení, jak zabránit zbytečné spotřebě papíru. Neexistuje snad ekologičtější možnost, jak dát o sobě lidem vědět.

Co výhody pro inzerenty

Ticketsmart.cz přišel se zcela novou propagací firem, která je navíc kladně hodnocena nejen v zahraničí, ale také mezi samotnými zákazníky. Jedná se o velmi kreativní řešení, jak mezi velké množství lidí dát vědět o chystané akci či nejnovějších slevách. Rub účtenky je také ideální místo pro vaše logo nebo třeba jen pro „obyčejné“ poděkování zákazníkům za nákup.

Tento nový způsob vedení reklamní kampaně slibuje až 95% dosah za třetinovou cenu oproti známým reklamním možnostem. Vybrat si můžete konkrétní provozovny a nic vám nebrání v tom, abyste kampaň vedli v několika desítkách provozoven zaráz. Ušetříte za roznosy letáků či vylepovací plochy.

Dostane se reklama mezi lidi?

Odpověď zní ANO! Díky povinnosti obchodníků vydávat účtenky v rámci EET máte jistotu, že se účtenka i s vaší reklamou k zákazníkům skutečně dostane. Reálně ji tak uvidí, všimnou si ji. To se u letáčků stává málo kdy, neboť ty končí zpravidla v krbech nebo v koši. Díky účtenkové loterii jsou navíc lidé, kteří se o účtenky aktivně zajímají.

Jak to celé funguje

Aby došlo k co nejlepšímu zacílení reklamy, zároveň se snížily náklady na výrobu ale také na spotřebu papíru celkově, natiskne se na pokladní kotouče vaše reklama, slogan či cokoli, co si budete přát. Tyto kotouče jsou pak distribuovány do jednotlivých, vámi vybraných prodejen, které si jako inzerent vyberete. Máte tak garantovanou cílenou skupinu zákazníků, kterou můžete oslovit, to vše za třetinovou cenu a navíc ekologicky!

Jak si mohu ekologickou reklamu objednat

Chcete i vy zákazníky oslovit jednoduchou a ekologickou reklamou? Není nic jednoduššího, než zajít na stránky ticketsmart.cz, kde si můžete na interaktivní mapě zvolit konkrétní města, kde chcete vaši reklamu umístit. Po zvolení města si zvolíte také konkrétní provozovny, kam se vaše reklama na účtenkách dostane. Pak už si jen vyberete den, kdy chcete vaši reklamu nasadit, kolik inzerátů se na účtenky natiskne a je hotovo. Finální cenu uvidíte hned, takže si můžete návratnost reklamy spočítat ještě dříve, než za ni zaplatíte. Tomu se říká moderní, ekologická a účinná reklama zákazníkům doslova až do ruky.

 

Foto: archiv
Tento článek je reklamním sdělením
Právě v prodeji
Sdílej!
Další články z rubriky Zajímavosti
Zobrazit více …