Bylo navrženo, aby uchvátilo. Tehdy i dnes. Aby se ze showroomu neodcházelo po svých. Tehdy i dnes. Vždycky brnkalo na hašteřivou notu chtíče, zasahovalo ta nejdůležitější centra vjemů.
Prioritou číslo jedna byl design, taky luxus a technologie a všechno ostatní se tomu podřizovalo. Bylo to tehdy a platí to i dnes…
Je to už 63 let, kdy si technika Citroënu oblékla šaty bohyně. Kdy byla stvořena božská věc. Francouzský výrobce představil model DS a začala se psát jedna z nejslavnějších kapitol autoprůmyslu.
Před pár lety se značka s extravagantním designem vrátila v podobě nejmladší automobilky planety. Vytvořila DS 5, DS 3, DS 7 Crossback a nyní i kompaktní crossover DS 3 Crossback…
Diamanty všude, kam se podíváš
DS se vyznačuje mistrovským designem. Komplikovaná světla zvenku, opravdová designérská paráda uvnitř. Všude jsou motivy diamantů a všechno je na mimořádné úrovni s bohatou nabídkou personalizace. Máte možnost 5 stylů interiéru, tzv.
5 Inspirací DS – DS Montmartre, DS Bastille, DS Performance Line, DS Rivoli, DS Opéra – a v limitované edici při uvedení vozu na trh také La Première.
Čalounění je z tlačené kůže nebo z kůže Nappa s plným lícem ve zpracování „Art Leather“, perlové prošití nebo prošití s motivem diamantu, dále se používá proplétaná tkanina či Alcantara.
Volant je celý včetně krytu airbagu obšitý plnohodnotnou kůží, kovové dekorativní prvky s gilošováním s motivem „Clous de Paris“. A zvenku je nabídka ještě širší:
10 stylů kol, 10 odstínů karoserie včetně nového odstínu Bleu Millenium z dream-caru DS X E-Tense a 3 odstíny střechy vytváří základ personalizace vozu. K dispozici je tedy obrovské množství kombinací dle osobního vkusu.
Buď, anebo…
Až DS 3 Crossback dorazí do Česka, bude 100% spalovací, nebo 100% elektrický. Nová technologická platforma CMP (Common Modular Platform) otevírá nové horizonty.
Buď vznikne patnáctistovkový naftový čtyřválec (73 kW), nebo přeplňovaná zážehová dvanáctistovku ve třech válcích, která nabídne hned tři výkony:
73, 96 a 114 kW. A pokud jde o elektrický pohon, ten bude zajišťovat elektromotor 136 k (100 kW) s kapacitou baterie 50 kWh umožňující dojezd 300 km (WLTP)/450 km (NEDC).