Laba je mezinárodní online vzdělávací platforma. Funguje zásadně online a formou živých kurzů přes platformu Zoom. Již několik let pomáháme lidem se profesně rozvíjet. Své dlouholeté zkušenosti a praxi u nás předávají profesionálové ve svém oboru.
Pracovali nebo aktuálně pracují v silných a známých společnostech, které je mnohému naučily. Právě to s vámi budou ve svých kurzech sdílet. Laba kurzy se obecně zabývají oblastmi jako je HR, marketing, finance, management a software.
Na každou z těchto oblastí je připraveno několik kurzů, které se věnují různým tématům a vy tak máte širokou možnost výběru.
Máte tak k dispozici velký výběr, kde si vybere každý, kdo se chce v daném oboru vzdělávat Všechny laba kurzy najdete na našich webových stránkách kde je detailně popsaný jejich časový harmonogram, co se v nich naučíte a kdo vás jimi provede.
V tomto článku jsme si pro vás připravili malé shrnutí toho, co se u nás odehrálo za měsíc květen.
Nejprve si ukážeme bezplatné webináře, které se v průběhu dubna uskutečnily a hned poté se vrhneme na již zmiňované laba kurzy, které si představíme společně s jejich lektory.
Jak již bylo zmíněno, kromě živých online laba kurzů nám květen přinesl také řadu nových bezplatných webinářů od našich lektorů, na které jste se mohli zaregistrovat a načerpat tak cenné informace zcela zdarma.
Jestli jste ale neměli čas se na webináře podívat živě online, nezoufejte. Všechny záznamy můžete najít na našem Youtube kanálu pod názvem Laba Czech. Kromě webinářů máme na našem kanálu i představení jednotlivých laba kurzů, přímo od jejich lektorů.
Pokud tedy nechcete aby vám utekl zajímavý obsah a pozvánky na kurzy, můžete kliknout na odběr společně se zvonečkem pro zasílání upozornění, který vás upozorní na sdílení jakéhokoliv nového obsahu společnosti Laba. A jaké webináře jsme teda tento měsíc organizovali?
Senior Digital Brand Manager v TV Nova, Jakub Folauf, vedl náš nejnovější webinář pod názvem “Televize jako součást výkonnostního marketingu?”.
Měli jste zde možnost zjistit, které aktivity značky můžete zobrazit v televizním vysílání nebo jakou roli hraje televize v marketingovém mixu a naučit. Dále se naučíte jak hodnotit televizi v kontextu digitálního výkonu.
Lektor v průběhu třičtvrtě hodiny také vyvrátil mýty o tom, že televizní reklama je drahá a téměř neúčinná pro vaši značku. Dále vysvětlil, jak správně televizní reklamu implementovat jako marketingový nástroj do vaší marketingové kampaně.
Před již výše vypsáným webinářem byla možnost se zaregistrovat na tři velmi kvalitní bezplatné webináře, které proběhly v následujícím pořadí.
Prvním byly “Klíčové disciplíny digitálního marketingu”, které vedl lektor pán Vít Zima, a kde jste měli možnost dozvědět se zajímavé informace z prostředí digitálního marketingu.
Druhý webinář nesl název “PPC strategie a checklist před spuštěním kampaně” s výkladem opravdového profesionála z praxe, pana Tomáše Sýkory. Po zhlédnutí webináře už budete mít určitě jasno, na co před startem PPC kampaně nesmíte zapomenout.
Třetím a momentálně i posledním webinářem, který tento měsíc proběhl, bylo “Agilní řízení vývoje digitálního produktu”, kde vám David Rektorys nastínil fungování produktového managementu s využitím agilních technik.
Nyní se ale již vrhneme na zmiňované laba kurzy, protože květen nám opět přinesl řadu kvalitních živých online lekcí, vedených vedených zkušenými lektory, kteří za sebou mají dlouholetou praxi. Pojďme se na všechny tyto Laba kurzy společně podívat.
Pár z nich v tomto článku krátce představíme.
Pokud by vás zajímaly i jiné, které v tomto článku nenajdete, ráda bych vás odkázala na náš web, kde jsou všechny laba kurzy detailně popsané i s jejich programem a informacemi o lektorovi.
V minulém článku, kde jsme shrnuli události měsíce dubna, jsme již zmínili, že má dojít ke spuštění laba kurzu pod názvem Digitální marketing. Vít Zima, ex-Digital Manager ve společnosti ING, který má dlouholeté zkušenosti v oblasti digitálního marketingu vás průběhem celého laba kurzu povede.
Naučíte se, jak nastavit digitální marketingovou kampaň, jak pracovat s dashboardingem, využívat influencer marketing a plně využít sílu sociálních sítí.
Pomocí nově nabytých znalostí a zpětné vazby od našeho lektora tak budete moci posunout své podnikání na vyšší úroveň.
Dalším již spuštěném laba kurzem, který byl připraven speciálně pro podnikatele, marketingové specialisty, Juniorní PPC specialisty nebo také čerstvé absolventy, kteří se věnují marketingu.
Kurz “PPC reklamy pro začátečníky”, který vede zkušený Tomáš Sýkora, Senior Performance Marketer ve společnosti Safetica se zabývá využíváním PPC reklam v praxi, které jsou často využívaným nástrojem v oblasti digitálních marketingových strategií.
Používají se k zvýšení viditelnosti vaší webové stránky ve vyhledávacím nástroji, aby jste tak mohli jednodušeji dosáhnout svých obchodních cílů.
Na kurzu se naučíte jak tyto reklamy vytvářet krok za krokem tak, aby jste dosáhli co největšího množství prokliků a vysokého conversion rate.
laba kurz: Produktový management v praxi – Kurz je určen pro kohokoliv, kdo má zájem vytvořit svůj vlastní produkt a něco více se dozvědět o základních nástrojích produktového managementu.
12 online lekcí vede David Rektorys, Product Lead ve spoločnosti Creative Dock. Tento již probíhající laba kurz vám dává možnost projít komplexním procesem tvorby produktu, a to od změny způsobu myšlení až po škálování produktu.
Na své cestě se setkáte s tématy jako výzkum uživatelů a experimentování nebo ekonomika produktu a návratnost investic. V rámci praktické části si také stanovíte metriky pro váš produkt a řekněte si něco o možnostech jeho řízení.
Dále také stojí za to upozornit na laba kurzy, které probíhají a měli jste možnost si o nich přečíst v článku přehled novinek v Laba Czech.
Konkrétně jde o kurzy Agilního Projektového řízení a Projektového Managementu o kterých si můžete tedy přečíst informace v označeném článku. Na kurzy je pozitivní zpětná vazba a o jejich úspěchu tedy není třeba polemizovat dlouho.
To bylo pár z našich laba kurzů, které nabízíme a vy máte možnost si je prohlédnout na našich webových stránkách. Pokud se o jednotlivých online živých kurzech chcete dozvědět více, doporučujeme si je všechny pečlivě přečíst a možná vám některý padne do oka.
U kurzu máte informace ohledně lektora, s kterými společnostmi spolupracoval, kde momentálně pracuje a některé jeho přednosti. Dále tam také najdete doporučení pro koho jsou naše laba kurzy určené.
V neposlední řadě máte k dispozici i náhled na program podle, kterého se kurz bude řídit.