Dívčí skupina Spice Girls slaví úspěchy svými hity. Pohledy mužů přitahuje především Victoria, přezdívaná Posh (Nóbl). Zpívat sice moc neumí, ale jako okrasa skupiny je dokonalá. A umí v tom chodit.
Pěstuje si pověst nejkrásnější „Spice“ a zatímco ostatní po rozchodu kapely pokračují úspěšnými sólovými alby, Victoria se vdá. Uloví si k tomu nejznámějšího anglického fotbalistu Davida Beckhama (*1975). A znovu se o ní mluví jako o pouhé okrase a Beckhamově přívěsku.
„Posh“ sbírá zkušenosti
Prezentuje se dál jako zpěvačka, mnohem častěji se však objevuje na molech módních přehlídek. Stává se britským zástupcem Dolce & Gabbana, krátce je také tváří značky Rocawear. Odtud už je jen krůček k tomu, aby se sama pustila do tvorby módy.
Sbírá zkušenosti v oboru a pro americkou džínovou Rock & Republic vytváří v roce 2004 malou kolekci luxusních kalhot. Návrháře Michaela Balla nadchne: „Nejenže rozumí módě a trendům, ona brzy začne trendy sama určovat.“
Její nápad považují za troufalý
V červenci 2006 uvádí vlastní kolekci slunečních brýlí dVb Eyewear, pak přicházejí na řadu kabelky, džíny a také klenoty připravené ve spolupráci s japonskou společností Samantha Thavasa. Následující rok ohlašuje vlastní značku módního oblečení.
Někteří se smějí: „Vždyť je jen takový Beckhamův přívěšek.“ Jiní nápad považují za troufalý. Zejména když jde o konfekci s aspirací soutěžit na nejvyšší úrovni v New Yorku, Londýně a Paříži.
Zpěvačka je zapomenuta
Victoria nevelkou kolekci představuje během Newyorského módního týdne 2008. Dočká se pochvalných ohlasů i když ji mnozí stále berou jen jako atrakci. Ona však není jen jménem za značkou. Podílí se na celém procesu, od návrhu po prodej.
Počátečními potížemi s propagací a prodejem džínové kolekce se poučí a i díky tomu obrat roste každý rok o desítky procent. Značka proniká do povědomí a dnes už se prodává ve 107 obchodech celého světa.
Dojatá Victoria získává britskou módní cenu Brand Designer Award. Právem ji dnes mnozí považují spíš za módní ikonu a návrhářku než zpěvačku.