Skip to content

Philip Zepter naučil svět vařit zdravě

Tento článek je reklamním sdělením

„Není to hrnec, ale nerezové nádobí. A není na pár let, vydrží vám do konce života,“ prohlašuje sebevědomě tehdy 38letý vystudovaný ekonom Milan Jankovič. Původem Srb, který v 80. letech emigroval z rodné Jugoslávie do Rakouska, začíná u našich jižních sousedů prodávat kvalitní nerezové kuchyňské nádobí.

Firmu pojmenuje po babičce

To se už na první pohled liší od konkurence. Nejen precizním zpracováním z nerezové oceli, ale i sofistikovaným ukazatelem v úchytu pokličky, kterým lze sledovat proces vaření a také připravovat jídlo v páře s minimem tuku a soli, tedy zdravě. A to vše s 30letou zárukou na kovové části. Milanu Jankovičovi se v nové vlasti začíná dařit. Svou firmu, kterou zakládá v roce 1986, pojmenuje Zepter po rodném příjmení své babičky. I on sám přijímá její příjmení a křestní jméno mění na Philip. Příběh jedné z nejúspěšnějších společností na světě, vyrábějících a prodávajících (nejen) nádobí, se začíná psát…  

Sázka na zdraví se vyplácí

První nádobí Zepter, které se začalo prodávat v Rakousku v roce 1986.
První nádobí Zepter, které se začalo prodávat v Rakousku v roce 1986.

„Jsme hrdí na naše výrobky. Na jejich vynikající kvalitu, neobyčejný design a na naši vyspělou technologii. Máme radost ze své práce. Vážíme si těch, kteří s námi pracují. Za veškerými našimi činy stojí jedna zásada – ta nejdůležitější: „vaše zdraví a vaše krása,“ říká Philip Zepter (na úvodní fotografii) o svém byznysu. Zní to možná až pateticky, pravdou však zůstává, že výrobky Zepter jsou výsledkem dlouholetého vědeckého výzkumu. Jeho cílem je propojit funkčnost a vysoký estetický dojem s ekologicky šetrným provozem a pozitivním vlivem na lidské zdraví. Ať již jde o kuchyňské nádobí, patentovaný systém vacSy pro vakuové uchovávání potravin, světelnou terapii Bioptron, multifunkční produkty pro  úklid domácnosti či švýcarskou dermatologicky testovanou fytokosmetiku La Danza, Swisso Logical  a Swiss Nature. 

V Česku má již 1,9 milionů zákazníků

Sídlo Zepter International ČR v pražské Spálené ulici.
Sídlo Zepter International ČR v pražské Spálené ulici.

Expanze společnosti se samozřejmě nevyhnula ani Česku. Zepter zde již v říjnu 1991 otevírá své zastoupení a v dubnu 2001, jen měsíc po slavnostním otevření pražské centrály, uzavírá jubilejní miliontou kupní smlouvu. To, že jsme i zde propadli kouzlu této značky, nejlépe dokumentuje fakt, že za 25 let působení u nás si výrobky Zepter koupilo 1,9 milionu Čechů.  Mezi nimi vlastní Zepter výrobky i řada osobností, jako herečky Linda Rybová a Kateřina Winterová, herec Martin Zounar, moderátorky Gabriela Partyšová a Halina Pawlowská, jachtařka Lenka Vydra Šmídová či kuchařští mistři Emanuele Ridi a Jiří Král. Vizitkou společnosti je i zisk řady cen, například loni získal Zepter International ČR již potřetí prestižní ocenění Czech Superbrands, udělované nejuznávanější globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek.

První Srb s americkou medailí

Zepter dnes působí v 60 zemích 5 kontinentů.
Zepter dnes působí v 60 zemích 5 kontinentů.

Dnes pětašedesátiletý Philip Zepter se má za čím ohlédnout. Vybudoval celosvětové impérium volného obchodu, které do dnešního dne prodalo více než 760 milionů svých výrobků v 60 zemích světa. Muž, který dal jako jeden z prvních podnikatelů zákazníkům nadstandardně dlouhou záruku na své zboží a patří dnes mezi nejbohatší Srby, na svou otčinu nezanevřel. I když dnes žije v Monaku, v roce 2010 otevírá se svou ženou, profesorkou literatury, v Bělehradě muzeum moderního umění, první soukromou instituci tohoto druhu v Srbsku. Tím ale jeho filantropie nekončí. Dlouhodobě financuje projekty Mezinárodního červeného kříže,  Unicef a Save the Children. Na Madagaskaru vybuduje vesnici Zepter se 100 domy, nemocnicí, základní a střední školou. V roce 2011 Philip Zepter získává prestižní americké ocenění Ellis Island Medal of Honor za výjimečný a trvalý přínos lidstvu v oblasti humanity jako teprve pátý „Neameričan“ v historii.

PREZENTUJÍ KAŽDÝCH 10 VTEŘIN

Zepter International zaměstnává přes 100 000 obchodních konzultantů a zaměstnanců v 60 zemích 5 kontinentů. Ti prodávají výrobky 4 programů: Home Art, Medical, Home Care, Cosmetics & Luxury.

Zepter International vlastní 8 závodů ve Švýcarsku, Německu a Itálii. Rozloha jejích obchodních prostor na prestižních světových adresách činí 320 000 m². Každých 10 vteřin se někde na světě uskuteční prezentace výrobků této společnosti.

Revoluční nádobí Zepter Masterpiece SMART LINE.
Revoluční nádobí Zepter Masterpiece SMART LINE.

Chytré nádobí vaří samo

Revoluční nádobí Zepter Masterpiece SMART LINE umožňuje plně automatizované a ničím nerušené vaření bez vaší přítomnosti. Mozkem tohoto konceptu je nejmodernější digitální termokontrol propojený s dálkovým signalizačním zařízením a ‚‚chytrým“ indukčním vařičem nové generace.

Více informací naleznete na: www.zepter.cz 

Komerční článek společnosti Zepter International.
Tento článek je reklamním sdělením
Právě v prodeji
Sdílej!
Další články z rubriky Zajímavosti Zobrazit více …