Skip to content

Odhaleno: Jak nás sázkovky přivádějí na buben

epocha
Tento článek je reklamním sdělením

Sázkové kanceláře odnedávna lákají své zákazníky na nevyřčený příslib, že z nich udělají milionáře. Zní to docela jednoduše. Stačí správně sázet a úspěch je zaručen. Jenže nemyslete si, že by sázkovky byly tak dobrosrdečné a možnost zbohatnout vám daly do ruky bez boje. Sázení je byznys, v němž se točí obrovské peníze. A jak známo, kde jsou peníze, tam jsou i špinavé praktiky, jak jich vydělat ještě více. Jakými způsoby sázkovky ovlivňují své zákazníky tak, aby je obraly o všechno, co mají?

Na rozdíl od loterie můžete své šance na výhru v sázení ovlivnit tím, jaké kurzy si vyberete. Pokud vsadíte chytře, své šance na výhru podstatně zvýšíte. Pokud vsadíte špatně, tak o všechno přijdete. To je známý fakt, který tu s námi je prakticky od vzniku první sázkové kanceláře.

I vy se můžete stát boháči

Na začátku všeho je tedy naděje, že sázením může zbohatnout každý – já, vy, nebo třeba váš dědeček. Tuto naději sázkovky usilovně živí různými televizními spoty. Vítěze v nich prezentují jakožto pupkatého alkoholika, který se sázením velmi rád baví, ale přitom toho o sportu zrovna moc neví. Samozřejmě vám přitom nikdy nepřiznají, že skutečně výdělečných sázkařů je jen malé % lidí. A že tito lidé pro své výhry obvykle musí udělat víc, než jen sedět u televize a opíjet se do němoty.

Když tedy získáte pocit, že byste to mohli zvládnout taky (protože toho přeci o sportu rozhodně víte víc, než ten ušmudlaný alkoholik), podíváte se do výlohy dané sázkové kanceláře – otevřete její web. Na první stránce sázkovky obvykle prezentují všechny sledované zápasy, na nichž často mívají nasazeny nejvyšší marže a na nichž vás tedy nejvíce obírají bez ohledu na to, jakou sázku si vyberete (jednoduše proto, že kurzy neodpovídají procentuální šanci jednotlivých příležitostí a nejsou tedy hodnotné).

Když nestačí bohatství, dáme vám iPad

Aby vás sázkové kanceláře uvrtaly do jasně nevýhodné sázky na první stránce, třeba vám nabídnou ještě nějakou „výhodu“. Třeba se budete moci zapojit do soutěže, ve které budete moci vyhrát navíc dva iPady. O tom, že šance na výhru v takové soutěži jsou zcela minimální, protože se jí zúčastní třeba milion lidí, a že sázkovky na těchto dvou iPadech vydělají třeba 1000× tolik, vám opět nikdo nic neřekne.

Soutěže sázkových kanceláří jsou vůbec téma velmi vděčné. Představte si, že sázková kancelář svým zákazníkům slíbí, že mezi všechny sázkaře, kteří si u ní každý den po celý rok vsadí alespoň za 100 korun, rozdělí 10 milionů. Sedm nul sice vypadá hodně slibně, jenže pokud na konci roku zbude 10 000 statečných, tak na jednoho „výherce“ připadne 1000 korun. Během roku tedy prosázíte 36 500. Jste nuceni učinit sázku každý den bez ohledu na období – když se specializujete na hokej, v létě musíte sázet na baseball, fotbal a další sporty, který zase tak moc nerozumíte (a ztrácíte výhodu). A pokud patříte ke zlatému středu jako 95% všech sázkařů, potom během toho roku třeba 10 000 proděláte. Na konci roku potom vyhrajete 1000 korun.

Čím víc zápasů vsadíš, tím víc vyhraješ

Poslední oblíbenou, a pro sázkaře velmi nebezpečnou praktikou sázkových kanceláří je nabádání svých zákazníků k tvorbě obřích akumulátorů. Sázkovky na svých stránkách rády zdůrazňují, že sázkaři mohou vyhrát život měnící jmění třeba i při sázce v hodnotě 10koruny. V zásadě je to pravda, ale těchto případů bývá kvůli závratně nízkým celkovým šancím (a v porovnání s počtem podaných sázek) tak málo, že jsme zase zpět u šancí na výhru v loterii. To už vám ale sázkovky nepřiznají, naopak.

Ke každému takovému příběhu nalepí odpovídající nadpis, třeba: „Na tiket vybral 12 remíz a za sázku 10 korun si odnes 10 milionů“. Možná už to taky vidíte. V nadpisu je zmiňováno důležité slovo „výběr“, díky němuž lidé podléhají iluzi, že úspěch závisí jenom na jejich šikovnosti a dobrých tipech. A dále nesmíme zapomenout na oněch „10 korun“, které lidem dávají naději, že od obrovské výhry je dělí už jen pár korun.

Nedovolte, aby vás sázkové kanceláře obelhávaly!

Sázkové kanceláře mají spoustu prostředků, jak své zákazníky mohou ovlivňovat tak, aby nevyhráli. Pokud chcete vystoupit z řady a stát se úspěšnými sázkaři, potom vůči těmto trikům musíte zůstat imunní. V tom vám pomůže především základní sázkařské vzdělání a pak také dostatek houževnatosti při hledání správných sportovních příležitostí. Doporučujeme web eTipy.cz, který nabízí tipy na sázení zdarma s dobrou úspěšností.

Foto: Archiv
Tento článek je reklamním sdělením
Právě v prodeji
Sdílej!
Další články z rubriky Zajímavosti Zobrazit více …

Nenechte si ujít další zajímavé články

Taťána Kovaříková představuje nový lookbook
iluxus.cz

Taťána Kovaříková...

Zcela výjimečné modely módní návrhářky Taťány...
Slavné tváře se zapojily do záchrany českých motýlů
iluxus.cz

Slavné tváře se zapojily do...

Střecha budovy Filadelfie na pražské Brumlovce se v...
Příběh lidského jazyka aneb kde se vzal dar verbální komunikace
21stoleti.cz

Příběh lidského jazyka aneb...

Zpupní Babylóňané se rozhodli, že postaví...
Jirka byl nejlepší muž mého života, tvrdí Kačenka
nasehvezdy.cz

Jirka byl nejlepší muž mého...

Seznámili se na konci osmdesátých let, KATEŘINA...
Hugo Haas – Bouřlivák s křehkou duší
nasehvezdy.cz

Hugo Haas – Bouřlivák s...

Jeho osud jako by předznamenala tragická...
Autonomní kamion od Tesly
21stoleti.cz

Autonomní kamion od Tesly

Prozatím jediný obrázek elektrického...
ŠAMPION ŠAMPIONŮ: Nejkrásnější designový šperk roku
epochalnisvet.cz

ŠAMPION ŠAMPIONŮ:...

Při příležitosti 34. hongkongské mezinárodní přehlídky...
V Egyptě byly objeveny 2000 let staré hrobky
21stoleti.cz

V Egyptě byly objeveny 2000...

Archeologové objevili na jihu Egypta...
Krvavá řež na Libici aneb jak se bojovalo o český trůn…
epochalnisvet.cz

Krvavá řež na Libici aneb jak...

Římský král a pozdější císař  Ota...
Světlo je přiznanou nadějí
rezidenceonline.cz

Světlo je přiznanou nadějí

Desdemona, Rosalinda, Anna Karenina, Manon Lescaut,...
Kouzlo moderní ložnice
rezidenceonline.cz

Kouzlo moderní ložnice

Ložnice s koupelnou patří k těm místům, kde člověk nabírá...
Jak si lidé ochočili kočky?
epochalnisvet.cz

Jak si lidé ochočili kočky?

Miliony koček obšťastňují své majitele po celém...